Igy tudsz vásárolniVásárlási kisokos

Szállítási idő, garancia, termék visszaküldés

Szállítási idő

Külföldi rendelés esetén a szállítási idő termékenként eltérő lehet, kis értékű termékek esetén hosszabb idő is lehet 3-6 hét. A szállítási idő csökkenthető, ha hajlandóak vagyunk többet fizetni a szállításra így akár 3-7 napra is le lehet csökkenteni a szállítási időt.

Szállítási díjkalkulátor:  https://www.posta.hu/szolgaltatasok/calculator/foreignpackage

Garancia

Külföldi termékek esetén a Magyar garancia törvények nem védenek, ettől függetlenül, ha megbízható webáruházból rendelsz nem lehet gond a garancia érvényesítésével.

Kockázat csökkentés érdekében mindenképp csomagkövetéssel rendelj, és tájékozódj a webáruházról a nagy Kínai webáruházak sok biztonsági lehetőséget adnak.

  • Pénzvisszafizetés
  • PayPal fizetési lehetőség xxxxx(link)xxxxx
  • Garancia

Kisebb értékű termék esetén, ha jelezzük, hogy nem érkezett meg vagy hibás az is előfordul, hogy egyszerűen újraküldik a terméket. 

Termék visszaküldés

Ha terméket vissza kell küldeni meghibásodás miatt, mindenképp csomagkövetéssel és 45 napon belül tegyük meg így a PayPal –nak tudjuk bizonyítani, hogy visszaküldtük és megérkezett és visszakapjuk a pénzünket. Természetesen ez csak akkor lehetséges ha a hiba 45 napon belül történik.

Abban az esetben ha a kiestünk a PayPal visszafizetési garancia időből, akkor az áruhát 1 éves garanciáját kell érvényesíteni.

Ami még fontos, hogy a visszaküldéskor mi fizetjük a szállítási költséget.
Fontos még, hogy a terméket a saját dobozába küldjük vissza.

A PayPal panasztétel lépései (dispute)

Lépj be a PayPal fiókodba a https://www.paypal.com/ oldalon, kattints a Tevékenység fülre a főmenüben ( felsősor ).

Itt látod a tranzakciós listádat amiket vásároltál a PayPal-on keresztül, válaszd ki azt a tranzakciót amit meg szeretnél reklamálni, kattintás után megjelenik a tranzakció adatai, az oldal alján találod a „vitarendezési központot” erre kattint rá és válaszd ki a problémát amit jelenteni szeretnél.

  • Nem kaptam meg egy megvásárolt tételt
    A termék vagy szolgáltatás nem lett kiszállítva Önnek.
  • Olyan terméket kaptam, amely eltér a leírtaktól
    A termék vagy szolgáltatás jelentősen eltér a megrendelésében leírtaktól.
  • Jogosulatlan aktivitást szeretnék jelenteni
    Ön által nem engedélyezett gyanús aktivitás, tranzakciók és számlaváltozások jelentése.
  • Számlázási problémám van
    A tranzakciós összeggel, ismétlődő terheléssel, visszatérítésekkel vagy lemondott előfizetésekkel kapcsolatos problémák jelentése.

A következő ablakban írd le a problémát és küldd el, ezután várni kell míg a PayPal visszajelzést küld nekünk mit válaszolt az eladó. A vitarendező központban tudod nyomonkövetni az ügyedet.

Ha nincs megoldás ezen a szinten akkor áttehetjük a panaszunkat követeléssé ebben az esetban már a PayPal fog döntést hozni. Általában a vásárló javára döntenek.

Tipp: A Paypal felülete magyar nyelvű de a kommunikáció nyelve az angol, tehát angol nyelven írj.

Hogy bontsd ki a csomagot, hogy elkerüld a problémákat reklamációkor?

Mikor megérkezik a termék, készíts róla jó minőségű videót, ez nagyon fontos,
mert sok problémától és felesleges levelezéstől kíméled meg magad.

A videón szerepeljen a lezárt csomag körbe videózva majd vedd fel ahogy kibontod és elkezded használni, nézd át, hogy van-e sérülés rajt, ha bonyolultabb eszközt vásároltál akkor pl.: mobil akkor kapcsold be és próbálj ki rajt pár alap funkciót. Javaslom, hogy a videón látszódjon a dátum és az idő, és a felvételt ne szakítsd meg akkor a reklamációt nagy biztonsággal elfogadják.

Bonyolultabb eszköz esetén, ha te még nem használtál ilyen eszközt pl.: okosóra, okoskarkötő stb… mielőtt reklamálnál, kérdezz meg egy olyan embert, aki márt használt, mert lehet nem hibás a termék csak nincs elég tapasztalatod a használni, így igen sok felesleges dologtól mentesíted magad.

Cimkék
Back to top button
Close